Reklamáció egyszerűen
1, A reklamációra szánt terméket szükséges a címünkre visszaküldeni:
NOMIland Kft.
1054 Budapest, Kálmán Imre utca 1.
2, A küldeményhez kérem csatoljon egy kísérő levelet, a következő adatokkal:
- vevő adatai
- telefonszáma
- a termék megnevezése és cikkszáma
- termék átvételének dátuma
- a kiállított számla száma
- a hiba részletes leírása
Vagy egyszerűen töltse ki a kárbejelentő űrlapot.
A jótállási idő a megrendelt termék vevő általi átvételével kezdődik. A termékekre 24 hónapos jótállást vállalunk.
A jótállás nem vonatkozik a fogyasztó által nem rendeltetésszerű használat során keletkezett vagy mechanikus károkra.
A reklamációra szánt termék visszaszállítási költségét a reklamáció elismerése után kérésére megtérítjük. Minden reklamációt igyekszünk a legrövidebb időn belül elbírálni.
A nomiland@nomiland.hu e-mail címen léphet kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.