Nomiland.hu - Óvodai eszközök forgalmazása

Kosár
0db / 0,00 Ft
A bevásárlólistára olyan termékeket helyezhet, melyek elnyerték tetszését vagy melyeket érdekesnek talált. A lista segítségként szolgál a rendelés során. A szolgáltatás csak regisztrált ügyfelek számára elérhető.
Bevásárlólisták
megjeleníteni
Ingyenes ügyfélszolgálati szám: 0680 10 67 12 Munkanapokon 8.00 és 15.30 óra között hívható
Ön itt helyezkedik el: Bevezető / Gyakori kérdések

Gyakori kérdések

Milyen módon rendelhetek?
 
Megrendelését az alábbi módon adhatja le:
 
Telefonon: ingyenesen hívható számunkon: 0680 10 67 12
(Kivételt képeznek a bútorok és mozgásfejlesztő eszközök, melyekre csak írásban fogadjuk el a megrendelést)
Telefonon történő megrendelés esetén max.  5 tétel rendelhető.
Bútorok rendelését kizárólag írásban tudjuk elfogadni.
 
 
Postai úton: NOMIland Kft., 1054 Budapest, Kálmán Imre utca 1.
megrendelőlap kitöltésével, melyet ITT tölthet le
 
Ki lehet a NOMIland klub tagja?
A Nomiland klubbhoz bármelyik óvoda csatlakozhat vagy állami intézmény, mint pl. gyermekotthon. 
 
Hogyan csatlakozhatok a NOMIland klubbhoz?
Amennyiben teljesítik a NOMIland klub feltételeit, vagyis óvoda vagy egyéb állami intézmény, nem fontos külön regisztrálni. Automatikusan a NOMland klub tagjává válik az első sikeres megrendelés leadásával. 
 
Hogyan gyűjthetek hűségpontokat a NOMIland klubban?
Minden vásárlással a katalógusunkból pontokat gyűjthet. Minden (bruttó) 100 Ft = 1 pontot jelent, melyet az Ön NOMIland klub számlájára írunk jóvá. 
 
Hol találok információt az összegyűjtött pontjaimról?
Információt a pontjai állásáról ingyenesen hívható telefonszámunkon 0680 10 67 12 vagy e-mailben a nomiland@nomiland.hu címen, kollégáink nagyon szívesen adnak. 
 
Milyen módon válthatom be az összegyűjtött pontjaimat?
Megrendelését elküldheti e-mailben, postán vagy interneten keresztül. A megjegyzésbe viszont kérem feltüntetni, hogy a pontok beváltását szeretné.
 
Mire válthatom be az összegyűjtött pontjaimat?
A pontokat beválthatja bármilyen termékre kínálatunkból (érvényes Szerepjátszó eszközökre, Fejlsztő játékokra, Művészeti eszközökre, Zenei nevelésre és Mozgásfejlesztésre ) illetve műszaki termékekre.
 
Hogyan fogják kiszállítani a pontokért vásárolt / beváltott termékeket?
A pontokért vásárolt / beváltott termékeket szállítási költség nélkül, ingyen kiszállítjuk. 
 
Mi a teendő, ha elfelejtettem a jelszavam?

1. Bejelentkezésnél kattintson a kék sávra "Elfelejtette a jelszavát?"

2. Ezután adja meg az email címét és kattintson a "Új jelszó küldése" gombra.

3. Kérésére új jelszót állítunk be. Az első bejelentkezése után a jelszavát megváltoztathatja a személyes adatlapjában.

 
A katalógusban feltüntetett árak bruttó árak? Tartalmazzák az ÁFA-t?
Igen, a katalógusban feltüntetett árak bruttó árak, tartalmazzák az ÁFA-t.
 
Mennyi a szállítási határidő?
A szállítási határidő megközeltőleg 30 nap.
Bútorok és mozgásfejlesztő eszközök szállítási ideje megközelítőleg 8 hét. 
 
Mennyibe kerül a szállítási költség?
1. Díjmentes kiszállítás! Művészeti segédeszközök, Fejlesztő segédeszközök és játékok, Zenei nevelés segédeszközei, Szerepjáték és Mozgásfejlesztő
eszközök (kivéve a habszivacs készleteket) 30 000 Ft feletti vásárlása esetén.
2. 30 000 Ft érték alatti vásárlás esetén a postaköltség 990 Ft.
3. Nagyobb méretű termékek rendelése esetén a postaköltség 5000 Ft.
4. 2 és több darab kültéri rúgós játék rendelése esetén a szerelés és a kiszállítás INGYENES. Szerelés és kiszállítás 1 db rendelése esetében 7 990 Ft.
5. Kültéri berendezések és játszóterek ára a szállítási és szerelési költségeket tartalmazza.
6. A bútorokat díjmentesen - KISZÁLLÍTJUK - LERAKJUK - ÖSSZESZERELJÜK már 300 000 Ft feletti bútorvásárlás esetén. Kizárólag állami intézményekre
érvényes.
7. 300 000 Ft alatti bútor rendelés esetén a postaköltség 5000 Ft - A szerelés árát kérésre egyeztetés alapján állapítjuk meg.
 
Van Magyarország területén üzletük ahol a megrendelt árut átvehetem esetleg megnézhetem?

Csak webáruház vagyunk. 

Üzlethelyiséggel és kiallítóteremmel nem rendelkezünk. Az áru személyes átvétele nem lehetséges.   
 
Hogyan járjak el reklamáció esetén?
Információt a reklamációja kezelésére ezen az oldalon talál.

Hírlevél

Szeretne hírlevelet kapni aktuális ajánlatainkról?

Az Ön értékelése